"Na lang shoppen en veel onzekerheid lijkt de betrokkene nu eindelijk het juiste antwoord te hebben gevonden"Testimonial van een bedrijfsarts
Ergatis streeft naar een zo goed mogelijke dienstverlening aan cliënten, verwijzers en opdrachtgevers.
Indien u naar aanleiding van uw ervaring met Ergatis suggesties heeft waardoor wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. U kunt dit het beste bespreken met uw contactpersoon van Ergatis of een mail sturen naar feedback@ergatis.nl
Wij ontvangen uw feedback natuurlijk ook graag indien u ons een compliment wilt maken. Bijvoorbeeld over het verloop van het onderzoekstraject, de persoonlijke benadering door de arts en specialist of het uiteindelijke advies. Een selectie van eerdere reacties vindt u als testimonial op onze website.
Klachten
Indien u niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening en daarover een klacht wilt indienen, dan verzoeken wij u dit schriftelijk kenbaar te maken aan ons. Geef s.v.p. duidelijk aan op welke feiten en omstandigheden uw klacht berust en wat het doel is dat u nastreeft met het indienen van uw klacht. U kunt uw brief richten aan de directie en mailen naar klachten@ergatis.nl of per post versturen naar ons hoofdkantoor:
Ergatis B.V.
T.a.v. Directie
Keizer Karelplein 32F
6511 NH Nijmegen
Wij verzoeken u een eventuele klacht uiterlijk binnen vier weken na afronding van het onderzoekstraject kenbaar te maken aan ons. Overschrijding van deze termijn heeft niet-ontvankelijkheid tot gevolg, behoudens bijzondere, in de klacht te vermelden omstandigheden ter beoordeling van de directie.
De afhandeling van uw klacht verloopt als volgt:
Indien u ontevreden bent over de klachtafhandeling door Ergatis, kunt u binnen vier weken uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke externe klachtencommissie. Klik hier voor meer informatie.
Ergatis is objectief, betrouwbaar en servicegericht. We hanteren een objectieve en integrale benadering van gezondheidsklachten We maken altijd de vertaalslag naar arbeidsmogelijkheden We onderhouden laagdrempelige en ...
Hierbij stem ik in met het verstrekken van de conclusiebrief aan mijn werkgever en het verstrekken van de FML aan mijn bedrijfsarts. Ook wil ik aangeven dat de arts eea wederom uitstekend heeft verwoord en ...