"Na lang shoppen en veel onzekerheid lijkt de betrokkene nu eindelijk het juiste antwoord te hebben gevonden"Testimonial van een bedrijfsarts
Om u een beeld te geven hoe een onderzoekstraject eruit kan zien heeft Ergatis een veel voorkomend traject in beeld gebracht.
Mocht de link via de afbeelding niet werken, klik dan hier
Waarom wordt mijn toestemming gevraagd?
Wat gebeurt er als ik de toestemmingsverklaring niet onderteken?
Kan ik tussentijds mijn toestemming intrekken?
Wat houdt een verzekeringsgeneeskundig onderzoek (VGO) in?
Kan ik me op het verzekeringsgeneeskundig onderzoek (VGO) voorbereiden?
Waarom wordt er informatie bij uw huisarts opgevraagd?
Welke gegevens worden over mij opgevraagd?
Wat gebeurt er met de opgevraagde gegevens?
Krijg ik een kopie van deze gegevens?
Wordt er advies gevraagd aan mijn reguliere behandelaren?
Wie bepaalt de keuze voor een bepaalde arts of onderzoek?
Moet ik aan elk deel onderzoek mijn medewerking verlenen?
Als ik onlangs al onderzocht ben door mijn eigen arts of zorgverlener, moet ik dan opnieuw worden onderzocht?
Van wie is de medische rapportage en wat gebeurt er met mijn dossier na afloop van het onderzoek
Mag ik de medische rapportage inzien?
Mag ik de medische rapportage laten corrigeren?
Ben ik verplicht om de adviezen van Ergatis op te volgen?
Ik ben het niet eens met de conclusie, wat kan ik doen?
Waarom werkt Ergatis volgens verzekeringsgeneeskundige richtlijnen?
Wat is de FML, wat zijn benutbare mogelijkheden?
Ik herken mij niet in de uitkomst van de FML, wat kan daar de oorzaak van zijn?
Wat houden de medische beroepsregels in?
*en ten behoeve van administratieve inschrijving met de zorginstelling waar de specialist aan verbonden is.
De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) geeft iedereen sterke en uitgebreide privacyrechten. Organisaties moeten in een aantal gevallen iemands persoonsgegevens wissen als diegene daarom vraagt. En mensen hebben het recht om organisaties te vragen hun persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen of af te schermen.
Uw belangrijkste rechten zijn:
Een volledig overzicht van uw rechten vindt u op de website van de autoriteit persoonsgegevens. www.autoriteitpersoonsgegevens.nl (zoekwoord: privacyrechten)
Indien u niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening en daarover een klacht wilt indienen, dan verzoeken wij u dit schriftelijk kenbaar te maken aan ons. Geef s.v.p. duidelijk aan op welke feiten en omstandigheden uw klacht berust en wat het doel is dat u nastreeft met het indienen van uw klacht. U kunt uw brief richten aan de directie en mailen naar klachten@ergatis.nl of per post versturen naar ons hoofdkantoor:
Ergatis B.V.
T.a.v. Directie
Keizer Karelplein 32F
6511 NH Nijmegen
Wij verzoeken u een eventuele klacht uiterlijk binnen vier weken na afronding van het onderzoekstraject kenbaar te maken aan ons. Overschrijding van deze termijn heeft niet-ontvankelijkheid tot gevolg, behoudens bijzondere, in de klacht te vermelden omstandigheden ter beoordeling van de directie.
De afhandeling van uw klacht verloopt als volgt:
Indien u ontevreden bent over de klachtafhandeling door Ergatis, kunt u binnen vier weken uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke externe klachtencommissie. Klik hier voor meer informatie.
De dienstverlening van Ergatis bestaat uit de volgende arbeidsgerelateerde medische expertises: Arbeidsgeneeskundige diagnostiek van gezondheidsklachten Dit product wordt ingezet voor de aanpak van problematisch ...
Ergatis is een Medisch Expertise Centrum op het gebied van Arbeid en Gezondheid. Wij zijn gespecialiseerd in het beoordelen van gezondheidsklachten en medische beperkingen van mensen die langdurig ziek en ...
De website www.ergatis.nl gebruikt cookies om de gebruikerservaring te kunnen verbeteren. Door gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.